20110412

fuyooooooo...

hai..hari ni aku nak story tentang tempat2 yang ak nak pergi makan2 angin (cewah ko ingat ko banyak duit)..
mak aku kata angan2 dulu..
dari angan2 tu la kita akan berusaha untuk mendapatkannya...
first..
pergi makkah al-mukarramah



.aku tau semua umat islam ada keinginan untuk ke sana..

second place:
maldives island



cantikkan pulau nie...memang antara pulau yang tercantik la..
memang tenang la bercuti kat sini..
kena kumpul duit dari sekarang ni..huhuhu

thrid place:
gunung kinabalu..



okey tempat ini aku akan usahakan juga pergi sebelum habis belajar ini..
siapa2 nak buat trip pergi sana jangan lupa bagi tau yek..hehehe..

fourth place:
bukit tinggi
okey tempat ni walaupun dekat je tapi aku tak pernah lagi pergi..
g pun just g main bowling je..hahahaha..
aku nak g tido kat sana..



okey nie bukti tempat ni kat malaysia je..
nampak kat belakang tu bendera malaysia..

cantikkan walaupun kat pahang je..
rasa macam kat oversea je..
hahaha..
 okey cukuplah..
x boleh angan banyak2..
nanti jadi mat jenin plak..
ok arios amigos..







2 comments:

  1. cantiknya maldives island..!
    tp secantik mana pun, makkah yg wajib kita tunaikan dlu..bguslah ko ade cita2 mcm 2..hope kita jumpa kat sana 1 ari t..hehehe..

    nape KK yg ko pilih?musykil..hehe..

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    btol2..cntikn maldives..
    ak nk g honeymoon kat sna..jom2..
    ak pilih coz syok 2..
    cbrn2...
    hahaha..

    ReplyDelete