20110423

demi mencari sesuap nasi...

tadi aku pergi alor star ngan noi, ummi, zura, ria n fatin..
pas2 dah cari2 orang untuk jawab questionare tak jumpa dah..
then kitorang decide nak pergi pacific..try cari orang kat sana plak..
kitorg pown g la cari teksi..
jumpa 1 teksi 2..
ada sorang pak cik yang bawak..
sian pak cik 2 ketar2 dia bawak teksi tu..
walaupun dia macam tu..tp stay lagi dia mencari rezeki..
memang sian la tegok dia..
dari situ ak sedar bahawa bukan senang nak cari duit nie..
walaupun pcik tu dah tua tapi masih berusaha lagi untuk cari sesuap nasi...
dimana ada kemahuan disitu ada jalan..
tetibe saye rindu kat abah saye...
abah selalu kata kalau kite nak sesuatu tu kita mesti boleh dapat..
yg penting ilmu tu...
n abah juga selalu kata kalo orang lain boleh kita mesti boleh..
k la....
"SAYA RINDU FAMILY SAYA"



2 comments:

  1. betol3..incik abah ada kata kat aku suatu ketika dahulu..ingat senang nak cari duit..huhu..miss my famili 2

    ReplyDelete
  2. 2 r...saya rindu incik abah saya...

    ReplyDelete